poniedziałek, 27 stycznia 2014

Concert of David Kwiatkowski

Heii 

Tak jak mówi wam tytuł posta czyli  Concert of David Kwiatkowski  ten post będzie o Koncercie w Szczecinie.

Na początek parę informacji:

Koncert odbył się 18 stycznia 2014 (sobota) w Szczecinie , a dokładniej w Klubie Pinokio .Na biletach było na pisane,że koncert odbędzie się o 19 ,a odbył się o 18 :D (To dobrze ,że poszłam z koleżanką wcześniej).Bilet kupiłam w połowie grudnia w Empiku ,koszt : 35 PLN . 


A więc macie tu moją składankę:



Koncert nie do opisania !! OMG :D
Po koncercie bardziej lubię Dawida Kwiatkowskiego .Po prostu trzeba GO zobaczyć na żywo .
Jutro  zrobię taki Tag o mnie czyli np. "35 faktów o mnie" ,ale nie wiem czy pisać go czy nagrać .Swoją decyzje pisz w komentarzu  Bye



4 komentarze:

  1. Muzyka na żywo zawsze wywołuje więcej emocji, dlatego też uwielbiam koncerty :-) A co o tagu - ja jestem za nagraniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wole koncertu ,ponieważ inne przmienie tak bardziej NATURALNIE !, A Tag to nagram jutro i może będzie poscik ,ale nie obiecuje xD i nie wiem jak z nagraniem jak fajnie będzie przmieć mój głos to tak jak nie to nie :( (pierwsze nagranie^^)

      Usuń
  2. szczerze ci zazdroszcze tego koncertu *.* chciałabym go spotkać <3
    obserwujemy?
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwujemy <3 ! , a ja bym chciała z nim pogadać

      Usuń