poniedziałek, 24 lutego 2014

Relax and fun

Nie wiem czy wiecie ,ale zachodniopomorskie,dolnośląskie ,opolskie i mazowieckie mają FERIE!!
 Jej <3
Jeśli mieliście ferie no to na pewno odpoczęliście i się zabawiliście.Jeśli nie mieliście jeszcze ferii albo macie razem ze mną to mam kilka propozycji dla was.
Po pierwsze na pewno w waszym mieście albo parę kilometrów od was jest jakiś ośrodek czy coś tego typu.
Jeśli chodzi o mnie to tu -w Szczecinie są takie typu rzeczy ,ale ja jeżdżę od dziś z moją przyjaciółką do Polic do Miejskiego Ośrodku Kultury tzn.MOK.Jeśli mieszkacie w moim mieście lub gdzieś nie daleko to zapraszam. Codziennie (tylko nie jutro -wtorek) jest kino.Są sale kinowe ,ale oczywiście nie takie aż nowe filmy dziś - poniedziałek był film "Minionki Rozrabiają".Oczywiście wszystko jest za darmo.Są różne warsztaty do upodobania dla Ciebie.Są warsztaty taneczne-Zumba ,rękodzieła,fotograficzne ,Jiu-Jitsu i Kapułejra.
Są także tzn.Pół-kolonie.Moja koleżanka z klasy chodzi na harcerstwo i stąd chodzi codziennie na pół-kolonie w Szczecinie .Na pewno u was w mieście są takie Ośrodki lub Pół-kolonie .Bardzo was na takie typu rzeczy serdecznie zapraszam.
W taki o to sposób można się -powiem jak to mówią w Ameryce- Relax and Fun czyli masz się zrelaksować i zabawić.Do dzieła moi kochani.

PS.w dolnym rogu po lewej zauważcie króliczka, który się rusza <3! Jak się podoba? i nowy wygląd?

6 komentarzy:

  1. .
    .
    .
    JAKI FAJNY KRÓLI! *_*
    Fajny pomysł :#
    A ja już nie mam ferii ;_;
    Chlip...
    RAAATUJ!
    >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miałaś!! A ja nie i dlatego ja teraz mam.w Szczecinie słonko więc super ferie są <3 !!

      Usuń
    2. Fajnie wam xD
      ps.
      Zapraszam na nowy rozdział ;D
      http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/03/rozdzia-xxiii.html

      Usuń
  2. HEJA ;D
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/04/rozdzia-xxv.html
    ZAPRASZAM!!!
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    U mnie w końcu nowy rozdział ;)
    Jak masz ochotę to zapraszam :3
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/05/rozdzia-xxvi-cz3.html

    OdpowiedzUsuń
  4. hej kocie; D
    Nwm czy będziesz jeszcze bloggować ale jak tak to masz mine powiadomić ;D
    A tymczasem zapraszam ;D
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/07/rozdza-xxvii-i-przeprosiny.html

    OdpowiedzUsuń